Strategista suunnittelua ja teknologiaosaamista: NMT
NMT tunnettiin aikaisemmin painettuna kuukausilehtenä, joka julkaistiin myös iPad-versiona. Lehden johto pohti, mikä olisi paras keino hyödyntää enemmän digitaalisuutta lehden kehittämisessä. Syntyi ajatus täysin uudenlaisesta tavasta toimittaa, julkaista ja lukea sisältöjä sekä sitouttaa lukijoita. Lopputulos on täysin ainutlaatuinen, digitaalinen julkaisu, joka on paljon enemmän kuin digilehti. Toimeksianto sisälsi digitaalisen median ulkoasun suunnittelun, käyttölogiikan sekä julkaisujärjestelmän rakentamisen toiminnallisuuksineen.
Digitaalinen NMT on käytettävyydeltään huippuluokkaa. Pelilliset elementit koukuttavat ja palkitsevat lukijoita kannustaen käyttämään mediaa yhä uudestaan. Mainostajille uusi alusta mahdollistaa tarkasti kohdennetun markkinointiviestinnän sekä rikastettujen sisältöjen hyödyntämisen.