Asiakas

Keitele Forest

Tiimi

Olli Janne Antti Henni

Tagit

Internet Facebook Digimarkkinointi lehti-ilmoitukset radiomainos monimediakampanja

Jaa

Keitele Group: puunhankintakampanja

Keitele Groupin toiminnan kehittyessä ja kasvaessa yhtiö tarvitsee yhä enemmän laadukasta puuraaka-ainetta sahojensa ja puutuotetehtaidensa käyttöön. Toteutimme puunhankintakampanjan keväällä 2016 Keiteleen, Alajärven ja Kemijärven hankinta-alueilla.

Kohderyhmän muodostavat etupäässä 65 vuotta täyttäneet miehet. Siksi valitsimme medioiksi 25 paikallislehteä sekä radion. Tukimedioina toimivat Facebook ja kampanjasivu internetissä.

Tavoitteena oli puunhankinta kesä ja syksyn hakkuisiin. Lisäksi Keitele Group on uusi toimija Pohjois-Suomessa, joten tunnettuuden vahvistaminen oli tärkeä lisätavoite Kemijärven alueella.

Mittasimme kampanjan onnistumista numeerisen datan keräämisen lisäksi nettikyselyllä, johon kutsuimme vastaajiksi kaikki Keiteleen hankintaesimiehet. Palaute oli pääosin myönteistä. Lisäksi saimme loistavia kehitysideoita tulevia kampanjoita varten.